نجام پروژه پردازش تصویر با در متلب های با سیمولینک متلب Matlab
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه پردازش تصویر
بهبود عملکرد شبکه عصبی کانولوشن با استفاده از روش PSO
پروژه، پروژه پردازش تصویر

شبکه عصبی کانولوشنال (CNN) یکی از پرکاربردترین تکنیک های یادگیری عمیق است. روش های مختلفی از مدل ها برای یادگیری در شبکه های CNN پیشنهاد و بهبود یافته است. هنگام کار با CNN، تعیین هاپیرپارامترهای بهینه ضروری است. اگر تعداد …

بهبود عملکرد شبکه عصبی کانولوشن با استفاده از روش PSO ادامه مطلب »

بهبود عملکرد معماری CondenseNet با روش یادگیری خودناظر
پروژه، پروژه پردازش تصویر

هدف از انجام این پروژه پیاده سازی و بهبود روش CondenseNet است که در مقاله معرفی شده است. به همین منظور در ابتدا اصل مقاله پیاده سازی شد و سپس روش جدیدی برای بهبود عملکرد آن ارایه شد. این پروژه …

بهبود عملکرد معماری CondenseNet با روش یادگیری خودناظر ادامه مطلب »
آبان ۱۰ ۱۴۰۱

 برای پردازش هم باید باینری و تبدیل آن ها به کد دیجیتال است. برای پرداز تصویر این کار بسیار دارای اهمیت است که در صنایع و بخش های مهمی از آن استفاده می شود. پردازش تصویر در رشته مهندسی پزشکی که مربوط به محیط بیمارستان می شود، مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت هواشنسی از پردازش تصاویر استفاده می شود چرا که می توان میزان دقیق شدت بارندگی ر مطلع شد. بنابراین کاربرد استفده از پردازش تصاویر متلب بسیار گسترده است.
ثبت درخواست

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
کافی است فرم زیر را تکمیل نمائید تا مدیران پروژه ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس برقرار نمایند. آنها پروژه شما را بررسی میکنند و بهترین پیشنهاد ممکن را برای انجام آن به شما می دهند.

"*" indicates required fields
نام و نام خانوادگی*
.
شماره تماس*
ایمیل*
آیا نیاز به ارائه توضیحات دارید؟

در سیمولنسر کلیه نرم افزارهای مهم و کاربردی پوشش داده می شوند
انجام پروژه پردازش تصویر در متلب

وقتی بر روی برخی از اجسام با دوربین زوم می کنید، دوربین اجسام را به شما با دقت بسیار زیادی نشان می دهد. لنز هایی که در گوشی های هوشمند قرار گرفته است، توسط گوگل پردازش عکس ها را به شما نشان می دهد. با زوم کردن بر روی اجسام نام آن ها را می توانید توسط دوربین که به شما نمایش داده می شود را ببینید. این کار به معنای آن است که به کامپیوتر بینایی داده می شود تا بتواند چهره هایی را مورد شناسایی قرار دهد.

برای پردازش تصویر باید ببدانید که کاربرد های بیاری از آن را می توانید در شناسایی چهره، اثر انگشت، دستگاه های واقعیت افزوده، تشخیص کاراکتر های نوری، اسکن بارکد و…  ببینید. نرم افزار پردازش تصویری که در این حوزه به صورت تخصصی کار می کند، متلب است.  انجام پروژه پردازش تصویر در متلب می تواند به شما کمک کند تا عملیات پردازش  تصویر به صورت پیشرفته صورت گیرد. نرم افزار متلب عملیات پردازش تصویر پیشرفته را انجام می دهد. انجام پروژه پردازش تصویر در متلب یک موضوع بسیار مهم است که برای انجام پروژه باید از متخصصین کمک بگیرید.
انجام پروژه متلب پردازش تصویر برای اندروید

درباره پروژه پردازش تصویر بسیار صحبت شد و ما می دانیم که این مسئله در بسیاری از موارد دارای اهمیت است. امروزه با گسترش تکنولوژی در اندروید هم نیاز به نرم افزار متلب برای پردازش تصویر داریم. انجام پروژه متلب پردازش تصویر اندروید بدون هیج مشکلی برای شما انجام می گیرد. می توانید با کمک نیروی متخصصینی که در این حوزه به فعالیت می پردازند به این موضوع رسیدگی کنیم.

انجام پروژه متلب پردازش تصویر اندروید دارای اهمیت است زیرا می توانید داده های حسگر را از دستگاه اندرویدی با کمک متلب به دست بیاورید و پردازش کنید. می توانید با کمک متلب پروژه ها و برنامه های جدیدی را بسازیدو با کمک متلب می توانید مهارت هایی را برای ارتقا کار خود بیاموزید. انجام پروژه متلب پردازش تصویر اندروید برای کسانی که می خواهند قطب نمای سه بعدی، چرخاندن اشیا سه بعدی با استفاده از گوشی اندروید، دنبال کردن موقعیت مکانی و سرعت خودرو و… بسیار می تواند مناسب باشد.
انجام پروژه متلب پردازش تصویر برای ایفون

پردازش تصویر در ایفون هم وجود دارد که با کمک پروژه متلب می توان روی آن کار کرد. انجام پروژه متلب پردازش تصویر ایفون برای کسانی که می خواهد روی مسئله مورد نظر خود کار کنند و تاثیرات مثبتی را بر روی آن بگذارند بسیار می تواند دارای اهمیت باشد.

اپلیکیشن های موبایلی بسیاری هستند که در محیط اندروید و ایفون قرار دارند. مثلا برخی اپلیکیشن هایی وجود دارد که نیاز به آپلود عکس در اپ دارند. برای این کار باید آنالیز تصویر به درستی انجام گیرد. استاندارد هایی باید در رابطه با اپلود عکس صورت بگیرد که تمامی این موارد در متلب مورد بررسی قرار می گیرد. انجام پروژه متلب پردازش تصویر ایفون می تواند به شما کمک کند تا به کار های خود سرعت بخشید و ایده های خود را در آن زمینه عملی کنید.

انجام پروژه متلب پردازش تصویر ایفون همانطور که گفته شد بسیار دارای اهمیت است و زیرمجموعه کار های مهمی را در بر می گیرد. وسعت بسیار زیادی در زمینه انجام پروژه متلب پردازش تصویر ایفون وجود دارد که می تواند گوشه ای از سختی های کار شما را بگیرند و آسان تر سازند.
استراتژی انجام پروژه متلب پردازش تصویر

کسانی که کار های میدانی انجام می دهند و می خواهند در این حوزه به درستی وارد عمل شوند، می توانند با انجام پروژه متلب پردازش تصویر استراتژی این کار را به درستی به انتها برسانند. اگر می خواهید در این زمینه پروژه ای موفق داشته باشید پیشنهاد ما به شما این است که با انجام پروژه متلب پردازش تصویر استراتژی این کار را به نیروی متخصصین ما بیاندازید.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276پردازش تصویر استراتژی بسیار کار سختی است و نیاز به حوصله و ممارست فراوانی دارد بنابراین می توانید با انجام پروژه متلب پردازش تصویر استراتژی این کار را به درستی پیش ببرید. انجام پروژه متلب پردازش تصویر استراتژی توسط بهترین نیروی متخصص ما در این حوزه کمک کننده خواهد بود.

کار های مهندسی بسیار گسترده هستند یکی از کار هایی که باید به آن رسیدگی کنند پردازش تصویر است که این مورد دارای گستردگی بسیاری در این زمینه است، بنابراین باید با نرم افزار های بهتری این کار را به پایان برسانند، بنابراین با انجام پروژه متلب پردازش تصویر استراتژی می توانید به کار های خود ارزش دهید و بهتر از قبل کار کنید. برای انجام پروژه متلب پردازش تصویر استراتژی با ما همراه باشید.
انجام پروژه پردازش تصویر با متلب

کار مهندسی دارای گستردگی بسیار زیاد است که مهندسان تنها نمی توانند به جز کوچکی از آن رسیدگی کنند، باید به صورت تیمی کار کنند و از هر متخصصی در زمینه های مختلفی کمک بگیرند. بنابراین یکی از موضوعاتی که نیاز هر مهندسی را به سمت خود جذب می کند، انجام پروژه پردازش تصویر با مطلب است تا بتوانند بهتر کار های خود را به انتها برسانند. انجام پروژه پردازش تصویر با مطلب توسط بهترین نیروی مهندسی انجام می گیرد که در تخصص کافی درباره ی نرم افزار متلب دارند و می توانند کار های شما را با دقت بیشتری پیش ببرند.

انجام پروژه پردازش تصویر با مطلب توسط اشخاصی شکل می گیرد که نسبت به کار شما مسولیت پذیر هستند و هیچ جای نگرانی درباره ی این که پروژه به درستی پیش می رود و یا به اشتباه پیش می رود نخواهید داشت. انجام پروژه پردازش تصویر با مطلب به شما کمک می کند تا تمرکز خود را به روی کار های جدی و مهم تری بگذارید و سعی داشته باشید بهتر کار کنید.

انجام پروژه پردازش تصویر با مطلب یک موضوع بسیار مهم در حوزه مهندسی است که اگر نتوانید کار های مخصوص به آن را به درستی انجام دهید، پروژه مهندسی شما با شکست مواجه می شود برای جلوگیری از آن بهتر است که از نیروی متخصصی که به انجام پروژه پردازش تصویر با مطلب می پردازد رجوع کنید.
انجام پروژه پردازش تصویر با سایر زبان های برنامه نویسی

همانطور که می دانید، علاوه بر متلب می توانید با کمک پایتون هم به پردازش تصویر بپردازیم. انجام پروژه متلب پردازش تصویر پایتون برای شما می تواند سرعت و قابلیت بسیار بالایی را به همراه بیاورد تا بتوانید کار های خود را با سرعت بیشتری انجام دهید. لازم به ذکر است که برای پردازش تصویر باید از دانش و تجربه و هوش مصنوعی کمک بگیرید. بنابراین انجام پروژه متلب پردازش تصویر پایتون می تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که می خواهد به کار های برنامه ی منظم و دقیق ارائه دهند.

اگر می خواهید روش های بهتری را برای پردازش تصویر ارائه کنید می توانید این کار را با انجام پروژه متلب پردازش تصویر پایتون انجام دهید. انجام پروژه متلب پردازش تصویر پایتون برای شما یک موقعیت خوب است تا بتوانید مهارت های جدی تری را ارائه کنید.
انجام پروژه متلب پردازش تصویر جدید

برای انجام پروژه متلب پردازش تصویر جدید شاید نیاز به اشخاصی داشته باشید تا بتوانید روش های جامع و اطلاعات خوبی را در آن ارائه کنید. بنابراین شما می توانید با کمک نیروی متخصص و مهندسین در این حوزه به بهترین شکل ممکن به انجام پروژه متلب پردازش تصویر جدید در کار خود بپردازید.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
در بسیاری از مواقع ما به دلیل مشغله کاری، شاید هنوز نتوانسته باشیم درک کافی از متلب یا دیگر زبان های برنامه نویسی داشته باشیم، بنابراین می توانیم به نیروی متخصص در این حوزه رجوع کنیم و کمک بخواهیم. انجام پروژه متلب پردازش تصویر جدید یک موضوع مهم در کار های مهندسی امروز محسوب می شود که شما نیاز دارید که در پروژه های خود از آن استفاده کنید. انجام پروژه متلب پردازش تصویر جدید را می توانید با کمک ما به سرانجام برسانید.
انجام پروژه متلب پردازش تصویر چگونه است

با کمک پردازش تصویر می توانیم تصویر را به حالت دیجیتال تبدیل کنیم. عملیاتی بر روی تصویر صورت می گیرد تا بتوانیم تصویر خوبی داشته باشیم و اطلاعاتی خوبی را از آن بگیریم. در حقیقت با اشاره داشته باشیم به دو بعدی بودن تصویر که خروجی تصویر دارای خصوصیتی است که با پردازش تصویر می توان کیفیت آن را ارائه کرد.
 آرشیو بایگانی‌های پردازش تصویر - انجام پروژه متلب |پروژه متلب | انجام پروژه متلب برق | شبیه سازی با متلب
ZIP
ایجاد واترمارکینگ دیجیتال در تصاویر رنگی :پروژه متلب
ایجاد واترمارکینگ دیجیتال در تصاویر رنگی :پروژه متلب

ایجاد واترمارکینگ دیجیتال در تصاویر رنگی :پروژه متلب   واترمارکینگ چیست؟ پروژه متلب : واترمارک water mark در زبان فارسی به چاپ سفید ترجمه شده ‌است، طرحی است که علاوه بر طرح زمینه، به صورتی غیر محسوس بر روی اسناد کاغذی چاپ می‌شود و با کمک رنگ روشن‌تر یا از راه در معرض نور قرار گرفتن قابل رؤیت می‌باشد. واترمارکینگ دیجیتال رابطهٔ نزدیکی با نهان‌نگاری و پنهان‌سازی داده دارد. واتر مارک Water mark، هنر مخفی کردن [...]
ادامه مطلب

ZIP
تشخیص و دسته بندی داده های تومور های مغزی با روش fmri در متلب :پروژه متلب
تشخیص و دسته بندی داده های تومور های مغزی با روش fmri در متلب :پروژه متلب

تشخیص و دسته بندی داده های تومور های مغزی با روش fmri در متلب :پروژه متلب     پروژه متلب : مغز انسان از ۱۰۰ میلیارد سلول که نورون نام دارد و تریلیون‌ها سلول پشتیبان به نام گلیا تشکیل شده است. گاهی، در طول چرخه زندگی این سلول‌ها، همه چیز ممکن است اشتباه پیش برود، تغییرات در DNA فرد به عنوان جهش شناخته می‌شود، می‌تواند باعث رشد سلول‌های غیرطبیعی شود. زمانی که سلول‌های [...]
ادامه مطلب

ZIP
تشخیص خطوط اتوبان با پردازش تصویر در متلب :پروژه آماده متلب
تشخیص خطوط اتوبان با پردازش تصویر در متلب :پروژه آماده متلب

تشخیص خطوط اتوبان با پردازش تصویر در متلب :پروژه آماده متلب   پروژه متلب :  یکی از بزرگ ترین حوزه های تحقیق و توسعه در صنعت خودرو ایمنی در جاده ها است. سیستم تشخیص خطوط جاده ازجمله تجهیزاتی است که برای خودروهای هوشمند در نظر گرفته شده و وسیله نقلیه را در بین خطوط جاده راهنمایی می کنند، همچنین در جلوگیری از انحراف خودرو و تصادفات، اهمیتی ویژه دارد. در پروژه ی [...]
ادامه مطلب
تاریخ : 07 / دسامبر / 2022    بازدید : 89    نویسنده : mrk kiani
ZIP
شبیه سازی کنترل کامل خودرو با رابط گرافیکی در متلب همراه داکیومنت : پروژه متلب
شبیه سازی کنترل کامل خودرو با رابط گرافیکی در متلب همراه داکیومنت : پروژه متلب

شبیه سازی کنترل کامل خودرو با رابط گرافیکی در متلب : پروژه متلب   پروژه آماده متلب : ردیابی خودروها برای بخش‏های خاص، کاربردهای ویژه‏ای دارد به عنوان مثال ناوگان تجاری، اتوبوس‏های بین شهری و درون شهری، سرویس‏های تاکسیرانی درون شهری و سرویس‏های تعمیراتی و... در هر لحظه در مراکز مربوطه تحت کنترل است. این کنترل شامل سرعت مجاز، مدت رانندگی مجاز، یافتن خودروهای مسروقه، مکانی یابی خودروهای تصادفی و معیوب و... است. [...]
ادامه مطلب

ZIP
پارک خودکار خودرو با کنترلر فازی در متلب :پروژه آماده متلب
پارک خودکار خودرو با کنترلر فازی در متلب :پروژه آماده متلب

پارک خودکار خودرو با کنترلر فازی در متلب :پروژه آماده متلب   پروژه آماده متلب  :پروژه متلب در این محصول، یک کنترلر فازی در نرم‌افزار متلب برای پارک دوبل خودکار یک خودرو در بین دو خودروی پارک‌شده، طراحی شده‌است. در این مسئله با پارامترهایی نظیر طول و عرض خودروی موردنظر، ابعاد دو خودروی پارک شده و فاصله بین آنها سروکار داریم. روند کلی برای پارک خودرو بین دو خودروی عقب و جلوی آن [...]
ادامه مطلب

ZIP
رمزنگاری تصویر در تصویر در متلب :پروژه آماده متلب
رمزنگاری تصویر در تصویر در متلب :پروژه آماده متلب

رمزنگاری تصویر در تصویر در متلب :پروژه آماده متلب پروژه آماده متلب : رمزنگاری بصری (  Visual cryptography) یکی از تکنیک‌های رمزنگاری است که توسط آن، سندهای چاپی (سندهایی که با چشم فیزیکی انسان قابل رویت هستند) به صورتی رمز شوند که برای رمزگشایی احتیاجی به سیستم کامپیوتری نباشد. یکی از بهترین روش‌هایی که در این زمینه ارائه شده‌است متعلق به مونی نائور و آدی شامیر می‌باشد که در سال ۱۹۹۴ و با دیدگاه رمزنگاری صفحات اشتراک رمز، [...]
ادامه مطلب

ZIP
سیستم تشخیص سن از روی چهره با استفاده از کینکت System Kinect :پروژه متلب
سیستم تشخیص سن از روی چهره با استفاده از کینکت System Kinect :پروژه متلب

سیستم تشخیص هویت با استفاده از کینکت System Kinect :پروژه متلب   پروژه متلب : سیستم تشخیص سن از روی چهره را می¬توان با استفاده از اطلاعاتی نظیر هویت، حالت چهره و جنسیت تعیین نمود. در حقیقت از این اطلاعات برای پیاده سازی و کدنویسی استفاده می شود و زیرساخت کار بر این اساس است. الگوریتم¬های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. در این پروژه برای تشخیص سن از الگوریتم System Kinect [...]
ادامه مطلب

ZIP
تشخیص فعالیت صوتی سیگنال صوتی در متلب
تشخیص فعالیت صوتی سیگنال صوتی در متلب

تشخیص فعالیت صوتی سیگنال صوتی در متلب :پروژه متلب پروژه آماده متلب :  استخراج ویژگی (Feature extraction) فرایندی است که در آن با انجام عملیاتی بر روی داده‌ها، ویژگی‌های بارز و تعیین‌کنندهٔ آن مشخص می‌شود. روش‌ها و اهداف  هدف استخراج ویژگی این است که داده‌های خام به شکل قابل استفاده‌تری برای پردازش‌های آماری بعدی درآیند. روش‌های مختلف استخراج ویژگی بنا به فلسفهٔ پشت سرشان ممکن است یک یا چند کار زیر را انجام دهند: حذف نوفه داده‌ها [...]
ادامه مطلب

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276ZIP
حذف سکوت در سیگنال های صوتی در متلب Silence Removal :پروژه متلب
حذف سکوت در سیگنال های صوتی در متلب Silence Removal :پروژه متلب

حذف سکوت در سیگنال های صوتی در متلب Silence Removal :پروژه متلب پروژه آماده متلب : یکی از نکات مهم در پیاده سازی VADها، انتخاب ویژگی و یا ویژگی هایی است که بتوان به کمک آنها به تمایز دو ناحیه سکوت وگفتار پرداخت. در این مرحله پارامترهای مورد نیاز از فریم مربوطه استخراج می شوند. عموما پارامترهایی انتخاب می شوند که فاکتور خوبی برای تمایز  نواحی سکوت و غیر سکوت از هم [...]
ادامه مطلب

ZIP
پخش صوت و موسیقی در متلب :پروژه آماده متلب
پخش صوت و موسیقی در متلب :پروژه آماده متلب

پخش صوت و موسیقی در متلب :پروژه آماده متلب   پروژه متلب : پردازش صدا در متلب که به پردازش سیگنال هم معروف است (Audio Signal Processing) تغییرات مقادیر فیزیکی در طول زمان را توصیف می کند و پردازش سیگنال یعنی دستکاری سیگنال ها برای تغییر رفتار یا استخراج اطلاعات. متلب (Matlab) ابزاری برای ساخت و دستکاری سیگنال های زمان گسسته ارائه می دهد که شامل خواندن و تجزیه و تحلیل آنها است. [...]
ادامه مطلب

ZIP
حذف نویز از سیگنال دیجیتالی با فیلتر در متلب
حذف نویز از سیگنال دیجیتالی با فیلتر در متلب

حذف نویز از سیگنال دیجیتالی با فیلتر در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب : روشهای مختلف حذف نویز روشهای مختلف حذف نویز سیگنالهای دیجیتال به دو دسته کلی کلاسیک و غیرکلاسیک تقسیم میشوند. روشهای کلاسیک شامل تفریق طیف، فیلتر وینر و فیلترهای تطبیقی میباشند. در روش غیرکلاسیک، از ایده عبور از آستانه با استفاده از تبدیل ویولت و یا تبدیل  کسینوس استفاده می شود. روشهای فوق همگی عمومی بوده و برای کلیه سیگنالهای یک بعدی قابل اعمال هستند. فرض خاصی روی [...]
ادامه مطلب

ZIP
تبدیل متن به گفتار در متلب :پروژه متلب آماده
تبدیل متن به گفتار در متلب :پروژه متلب آماده

تبدیل متن به گفتار در متلب :پروژه متلب آماده   پروژه متلب : در این پروژه هر متن دلخواه را تایپ می کنید در تمامی زبانهای رایج و متلب تبدیل به صوت می کند. هدف از تشخیص گفتار که در متون علمی بیشتر با نام بازشناسی گفتار شناخته شده‌است، طراحی و پیاده‌سازی سیستمی است که اطلاعات گفتاری را دریافت و متن و فرمان گوینده را استخراج می‌کند. فناوری بازشناسی گفتار به رایانه‌ای که توانایی دریافت [...]
ادامه مطلب

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
ZIP
دسته بندی داده ها در متلب با شبکه عصبی :پروژه متلب آماده
دسته بندی داده ها در متلب با شبکه عصبی :پروژه متلب آماده

دسته بندی داده ها در متلب با شبکه عصبی :پروژه متلب آماده   دسته اول: اعداد صحیح   پروژه متلب آماده  اعداد صحیح در متلب دقیقا همان تعریفی را دارد که در ریاضی هم از اعداد صحیح سراغ داریم. اعدادی که اعشاری پس از خود ندارند. این اعداد در متلب با int مشخص می شوند. بعد از کلمه int یک عدد می آید که تعداد حداکثر بیت های هر نوع داده را مشخص می کند. هر چه [...]
ادامه مطلب

ZIP
ادغام تصاویر در متلب با تکنیک ترکیب پواسون
ادغام تصاویر در متلب با تکنیک ترکیب پواسون

ادغام تصاویر در متلب با تکنیک ترکیب پواسون : پروژه متلب آماده ادغام تصاویر : ادغام تصویر (Image Fusion) فرایندی است که در آن دو یا چند تصویر از یک صحنه مشترک با یکدیگر ترکیب می شوند و تصویری جدید تولید می کنند به گونه ای که تصویر ادغام یافته برای اهدافی همچون ادراک دیداری، پردازش های کامپوتری مناسب تر از تصاویر اولیه باشد. در مقایسه با تصاویر ورودی، تصویر خروجی [...]
ادامه مطلب

ZIP
کنترل شبکه عصبی برای کنترل سطح تانکر مخزنی در متلب
کنترل شبکه عصبی برای کنترل سطح تانکر مخزنی در متلب

کنترل شبکه عصبی برای کنترل سطح تانکر مخزنی در متلب : پروژه متلب آماده   مغزِ انسان در خود تعداد بسیار زیادی از نورون‌ها را جای داده است تا اطلاعاتِ مختلف را پردازش کرده و جهانِ اطراف را بشناسد. به صورت ساده، نورون‌ها در مغزِ انسان اطلاعات را از نورون‌های دیگر به وسیله‌ی دندروید‌ها می‌گیرند. این نورون‌ها اطلاعاتِ ورودی را با هم جمع کرده و اگر از یک حدِ آستانه‌ای فراتر رود [...]
ادامه مطلب

ZIP
شبیه سازی کنترل برداری روی موتور القایی همراه اینورترIGBT در متلب
شبیه سازی کنترل برداری روی موتور القایی همراه اینورترIGBT در متلب

شبیه سازی کنترل برداری روی موتور القایی همراه اینورترIGBT در متلب :پروژه متلب   یک موتور القایی یا موتور آسنکرون (غیر هم­زمان) یک موتور الکتریکی جریان متناوب (AC) است که در آن جریان الکتریکی روتور (بخش متحرک) که برای تولید گشتاور مورد نیاز است از طریق القای الکترومغناطیسی از سوی میدان مغناطیسی سیم پیچ استاتور به دست می آید. موتورهای القایی از پرکاربردترین موتورهایی هستند که در سامانه‌های کنترل حرکت صنعتی و همچنین خانگی به کار گرفته می‌شوند. موتور های القایی یا آسنکرون را در واقع ترانسفورماتور [...]
ادامه مطلب

ZIP
شبیه سازی راه اندازی موتور آسنکرون به روش راه اندازی نرم در متلب
شبیه سازی راه اندازی موتور آسنکرون به روش راه اندازی نرم در متلب

شبیه سازی راه اندازی موتور آسنکرون به روش راه اندازی نرم در متلب   موتور های آسنکرون موتور هایی هستند که سرعت چرخش روتور با سرعت میدان مغناطیسی ایجاد شده در استاتور فرق می کند و این تفاوت سرعت چرخش روتور می تواند کمتر و یا بیشتر از سرعت میدان مغناطیسی ایجاد شده در روتور باشد به همین دلیل این نوع از الکتروموتور بیشترین میزان استفاده در صنایع و لوازم را دارد.  انواع موتور های [...]
ادامه مطلب
تاریخ : 04 / مارس / 2022    بازدید : 804    نویسنده : mrk kiani
ZIP
کنترل دور موتور القایی با مدولاسیون pwm در سیمولینک متلب
کنترل دور موتور القایی با مدولاسیون pwm در سیمولینک متلب

کنترل دور موتور القایی با مدولاسیون pwm در سیمولینک متلب : پروژه متلب   پروژه متلب  یک موتور القایی یا موتور آسنکرون (غیر هم­زمان) یک موتور الکتریکی جریان متناوب (AC) است که در آن جریان الکتریکی روتور (بخش متحرک) که برای تولید گشتاور مورد نیاز است از طریق القای الکترومغناطیسی از سوی میدان مغناطیسی سیم پیچ استاتور به دست می آید. موتورهای القایی از پرکاربردترین موتورهایی هستند که در سامانه‌های کنترل حرکت صنعتی و همچنین خانگی به کار گرفته می‌شوند. موتور های [...]
ادامه مطلب

ZIP
بررسی اندازه ی حرکات فک پایین در انسان با بینایی ماشین و فیلتر CANNY در متلب
بررسی اندازه ی حرکات فک پایین در انسان با بینایی ماشین و فیلتر CANNY در متلب

بررسی اندازه ی حرکات فک پایین در انسان با بینایی ماشین و فیلتر CANNY در متلب   پروژه متلب مقدمه: حرکات فک پایین، نشانهای از چگونگی کارکرد آن است. کاهش در حرکات، از نشانههای شایع ناهنجاریهای مفصـل گیجگاهی-فکی ∗ TMDاست. با توجه به این که، اندازهی طبیعی حرکات فک پایین، در افراد ایرانی اندازهگیری نشده اســت لذا در این تحقیق سعی شدمحدوده نرمال کلیهی حرکات فک پایین در افراد ایرانی بدون علامت اندازهگیری شود. مواد [...]
ادامه مطلب

ZIP
تشخیص چهره با الگوریتم ویولا جونز Viola-Jones algorithm در متلب
تشخیص چهره با الگوریتم ویولا جونز Viola-Jones algorithm در متلب

تشخیص چهره با الگوریتم ویولا جونز Viola-Jones algorithm در متلب : پروژه متلب    پروژه متلب : ابتدا از روشی که Paul Viola و Mishael Jones در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ میلادی منتشر کرده اند ، و معمولا به صورت ساده Viola_Jones method خوانده میشود، استفاده می شود. سپس با ارزیابی این روش در عمل نقاط ضعف آن را کشف کرده و آنها را حتی الامکان برطرف نمایم. در این روش از [...]
ادامه مطلب

ZIP
تشخیص سن افراد از روی چهره با شبکه عصبی در متلب
تشخیص سن افراد از روی چهره با شبکه عصبی در متلب

تشخیص سن افراد از روی چهره با شبکه عصبی در متلب :پروژه متلب   تشخیص سن از تصاویر چهره: پروژه متلب :شناخت بسیاری از تغییرات صورت مانند هویت، بیان و جنس، به طور گسترده ای مورد مطالعه قرار گرفته اما تشخیص سن به صورت خودکار به ندرت بررسی شده است. با افزایش سن یک انسان، زاویه چهره نیز تغییر می کنید. در این مقاله با ارائه یک روش مناسب، به تخمین گروه های [...]
ادامه مطلب

ZIP
تشخیص نوع پول در پول های مختلف در متلب همراه دیتابیس
تشخیص نوع پول در پول های مختلف در متلب همراه دیتابیس

تشخیص نوع پول در پول های مختلف در متلب همراه دیتابیس : پروژه متلب   در این پروژه نوع پول را تشخیص داده می شود در این حالت به عنوان مثال پول را انتخاب کرده و برنامه پس از شناسایی پول و تشخیص ویژگی تصویر نوع پول را تشخیص می دهد.   پروژه متلب : پردازش تصویر یا  Image Processing، امروزه به پردازش تصویر دیجیتال گفته می شود که نیازمند دانش رایانه ای است [...]
ادامه مطلب

ZIP
کنترل موتور dc با کمک الگوریتم aco در سیمولینک متلب
کنترل موتور dc با کمک الگوریتم aco در سیمولینک متلب

کنترل موتور dc با کمک الگوریتم aco در سیمولینک متلب : پروژه متلب   پروژه متلب : کنترل سرعت موتور DC   عمل کنترل سرعت موتور DC از طریق درایور موتور DC انجام میگیرد. در حدود 90 درصد موتورهای دیسی موجود در بازار از نوع براش هستند که از این نظر میتوانند با درایورهای دیسی براش تغییر سرعت دهند. درایور DC چیست و چگونه کار میکند پروژه متلب :درایور موتور دیسی که انواع مختلفی هم دارد با روشن [...]
ادامه مطلب

ZIP
شبیه سازی مبدل Push-Pull در سیمولینک متلب
شبیه سازی مبدل Push-Pull در سیمولینک متلب

شبیه سازی مبدل Push-Pull در سیمولیتک متلب :انجام پروژه متلب   انجام پروژه متلب : مبدل push-pull نوعی مبدل DC به DC است ، مبدل سوئیچینگ که از ترانسفورماتور برای تغییر ولتاژ منبع تغذیه DC استفاده می کند. ویژگی متمایز مبدل فشار کشش این است که ترانسفورماتور اولیه با جریان از خط ورودی توسط جفت ترانزیستورها در یک مدار فشار-کشش متقارن تأمین می شود. ترانزیستورها بطور متناوب روشن و خاموش می شوند و [...]
ادامه مطلب

ZIP
ادغام تصاویر با روش پواسون _ لاپلاسین در متلب
ادغام تصاویر با روش پواسون _ لاپلاسین در متلب

ادغام تصاویر با روش پواسون _ لاپلاسین در متلب : پروژه متلب   پروژه متلب : ماتریسی که در صفحه قبل مشاهده می کنید یک تصویر به فرض سیاو و سفید است ( رنگ هایی که در تصویر مشاهده می کنید برای جدا کردن آبجکت ها است ) در خانه هایی که آبجکتی وجود ندارد مقدار صفر و در پیکسل هایی که آبجکت وجود دارد عدد یک وجود دارد . از سطر اول شروع [...]
ادامه مطلب

ZIP
پروژه شناسایی اشیا و حذف شی از پترن در عکس در متلب با پردازش تصویر
پروژه شناسایی اشیا و حذف شی از پترن در عکس در متلب با پردازش تصویر

پروژه شناسایی اشیا و حذف شی از پترن در عکس در متلب : پروژه متلب   پروژه متلب: پروژه متلب: مقادیر منفرد که از ویژگی های جبری یک الگوی دوبعدی می باشند همتای معین تبدیل KL می باشند و برخلاف آنها نسبت به تغییر پراش مقادیر شدت نور در تصویر پایدار بوده و همینطور نـسبت بـه انتقـال ، چرخش ، انعکاس و ترانهاده ، پایا می باشند. اساس این روش بدسـت آوردن مقـادیر [...]
ادامه مطلب

ZIP
شناسایی سیستم های غیرخطی با استفاده از انفیس :انجام پروژه متلب
شناسایی سیستم های غیرخطی با استفاده از انفیس :انجام پروژه متلب

شناسایی سیستم های غیرخطی با استفاده از انفیس :انجام پروژه متلب عناصر سیستم :   انجام پروژه متلب عناصر هر سیستم همان اجزای تشکیل دهنده ( یا رخداد های قابل توصیف ) آن هستند . البته بسیاری از این عناصر ، خودشان یک سیستم بحساب می آیند . برای مثال ، یک کلاس درس را یک سیستمی متشکل از دانشجویان ، استاد ، میز ، کتاب و غیره دانسته اند . در حالی [...]
ادامه مطلب

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276ZIP
ویرایش عکس با روش پواسون اصلاح شده در متلب
ویرایش عکس با روش پواسون اصلاح شده در متلب

ویرایش عکس با روش پواسون اصلاح شده در متلب : انجام پروژه متلب   انجام پروژه متلب : در این پروژه با کمک روش ModifiedPoisson  چشم های یک تصویر بر روی شخص دیگر گذاشته و سپس اصلاح می گردد پروژه کامل پردازش تصویر در متلب می باشد.   انجام پروژه متلب معادله پواسون در ریاضیات یک معادله دیفرانسیل مشتقات جزئی بیضوی است. این معادله در فیزیک، مهندسی برق و مهندسی مکانیک کاربرد گسترده‌ای دارد. [...]
ادامه مطلب

ZIP
شبیه سازی ربات نقاش در متلب
شبیه سازی ربات نقاش در متلب

شبیه سازی ربات نقاش در متلب :پروژه متلب    پروژه متلب : ربات‌ها نیز نقش‌های اساسی را در اجتماعات بشری به عهده گرفته‌اند. شاید در گذشته نه چندان دور، کلمه ربات، نهایتاً در اسباب‌بازی‌ها یا همین فیلم‌های سینمایی خلاصه می‌شد، اما آنچه در حال حاضر با آن روبرو هستیم، استفاده‌ای همه‌جانبه از ربات‌های مختلف، برای کاربردهایی متنوع است. بدون شک در پاسخ به این سؤال که توسعه کدام فناوری‌ها، راحتی بیشتر در [...]
ادامه مطلب

ZIP
تشخیص کپسول آتش نشانی در تصویر با پردازش تصویر در متلب
تشخیص کپسول آتش نشانی در تصویر با پردازش تصویر در متلب

تشخیص کپسول آتش نشانی در تصویر با پردازش تصویر در متلب :پروژه متلب    در این پروژه کپسول در فواصل مختلف شناسایی شده و چون از استخراج ویژگی استفاده شده تاثیری در دقت شناسایی کپسول ندارد. پروژه متلب  دریافت بیش از ۹۰ درصد اطلاعات پیرامون به وسیله ی مشاهده صورت می پذیرد.با پیشرفت فناوری امکان ثبت، پردازش و انتقال تصاویر به صورت دیجیتال میسر شده است. پردازش تصاویر(image processing) امروزه بیشتر به موضوع پردازش [...]
ادامه مطلب

ZIP
شبیه سازی توربین بادی نسل پنجم در سیمولینک متلب همراه مقاله
شبیه سازی توربین بادی نسل پنجم در سیمولینک متلب همراه مقاله

شبیه سازی توربین بادی نسل پنجم در سیمولینک متلب همراه مقاله :پروژه متلب   پروژه متلب : در این پروژه توربین های نسل جدید یا نسل پنجم را در سیمولینک داریم. اجزاء اصلی توربینهای بادی محور افقی روتور: روتور توربین باد شامل پره، هاب، دماغه و یاتاقانهای پره می باشد. روتور یک توربین بادی محور افقی بطور خلاصه متشکل از تعدادی پره می باشد که بطور شعاعی در اطراف یک شفت که موازی باد قرار [...]
ادامه مطلب

ZIP
تیون کردن کنترلر PID با کمک الگوریتم ذرات PSO در متلب
تیون کردن کنترلر PID با کمک الگوریتم ذرات PSO در متلب

تیون کردن کنترلر PID با کمک الگوریتم ذرات PSO در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب بررسی سابقه موضوع طراحی کنترل کننده پروژه متلب روش های دیگری جهت تعیین پارامترهای کنترل کننده وجود دارد که از آن جمله می توان به زیگلر نیکولز اشاره نمود. لازم به توضیح است در این تحقیق از روشهای سیستماتیک خودداری گردیده و بر اساس الگوریتم های رقابتی و انبوه ذرات این تحقیق صورت پذیرفته است. روش های دیگری چون گرید [...]
ادامه مطلب

ZIP
پیدا کردن مسیر با وجود موانع با کمک الگوریتم pso در متلب
پیدا کردن مسیر با وجود موانع با کمک الگوریتم pso در متلب

پیدا کردن مسیر با وجود موانع با کمک الگوریتم pso در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب : در این پروژه با کمک الگوریتم pso  مسیر در بین موانع پیدا می گردد. از جمله کاربرد های این پروژه در ربات های مسیر می باشد. ربات مسیریاب چیست؟ پروژه متلب  ربات مسیریاب ، رباتی است که می تواند خطوط را تشخیص داده و آنها را دنبال کند و هر زمان که خطوط تغییر مسیر دادند ربات [...]
ادامه مطلب

ZIP
تشخیص رنگ سبز میوه ها ،سیب زمنی و… در متلب با سیمولینک
تشخیص رنگ سبز میوه ها ،سیب زمنی و… در متلب با سیمولینک

تشخیص رنگ سبز میوه ها ،سیب زمنی و... در متلب با سیمولینک :پروژه متلب   پروژه متلب : خواص فیزیکی محصولات کشاورزی از مهم ترین عوامل موثر در درجه بندی این محصولات است و بافت سطحی محصولات کشاورزی، یکی از مهم ترین این خواص می باشد که بایستی به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد. ماشین بینایی ( پردازش تصویر) به کمک نرم افزارMatlab  یکی از ابزارهای پر کاربرد و غیر مخربی است، [...]
ادامه مطلب

ZIP
دیجیتال واترمارک با روش dwt-dct در متلب
دیجیتال واترمارک با روش dwt-dct در متلب

دیجیتال واترمارک با روش dwt-dct در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب : گسترش سیستم‌های چندرسانه‌ای و استفاده از شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت، دسترسی به اطلاعات دیجیتال و کپی‌برداری از آن‌ها را به‌آسانی ممکن کرده است. همۀ این‌ها نیاز به حفاظت از کپی‌رایت رسانه‌های دیجیتالی مختلف مانند تصویر، کلیپ‌های صوتی، ویدئو و… را به وجود آورده است. بنابراین مسئلۀ حفاظت از داده‌ها در مقابل کپی‌برداری و جعل، اهمیت فراوانی دارد. به همین [...]
ادامه مطلب

ZIP
تشخیص لبه تصاویر با الگوریتم کانتور فعال در متلب همراه مقاله (Active Countor)
تشخیص لبه تصاویر با الگوریتم کانتور فعال در متلب همراه مقاله (Active Countor)

تشخیص لبه تصاویر با الگوریتم کانتور فعال در متلب همراه مقاله شبیه سازی شده (Active Countor):پروژه متلب    پروژه متلب : در این پروژه لبه یابی در واقع مجموعه عملیات ریاضی می باشد که به کمک آنها می توان نقاطی از تصویر که در آنها روشنایی بطور شدید تغییر می کند را شناسایی کرد. لبه ها معمولا بصورت خطوطی که دارای انحنا هستند مشخص می شوند. از لبه یابی می توان برای تشخیص تغییرات [...]
ادامه مطلب

ZIP
مسیریابی هدف با کمک الگوریتمA* الگوریتم (A STAR) در متلب
مسیریابی هدف با کمک الگوریتمA* الگوریتم (A STAR) در متلب

مسیریابی در گراف با کمک الگوریتمA* الگوریتم (A STAR) در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب :در علوم کامپیوتر، الگوریتم A* یک الگوریتم مسیریابی است که برای پیمایش و یافتن مسیر در گراف استفاده می‌شود. به علت عملکرد و دقت بالای این الگوریتم استفاده گسترده‌ای از آن می‌شود. پیتر ای هارت (به انگلیسی: Peter E. Hart)، نیلز نیلسون (Nils Nilsson) و برترام رافائل (Bertram Raphael) اولین کسانی بودند که آن را در سال ۱۹۶۸ میلادی [...]
ادامه مطلب

ZIP
شبیه سازی باکد خوان upc همراه دیتابیس در متلب
شبیه سازی باکد خوان upc همراه دیتابیس در متلب

شبیه سازی باکد خوان upc در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب  UPC برای کد محصول جهانی، سیستم بارکد برای محصولات خرده فروشی در آمریکای شمالی استفاده می شود. کد محصول جهانی اولین سیستم مارک بارکد بود که به طور گسترده پذیرفته شد. براساس BarCode 1، صنایع مواد غذایی آمریکا ابتدا UPC را به عنوان نماد استاندارد بارکد برای مارک محصول در ۳ آوریل ۱۹۷۳ تأسیس کرد و علاقه خارجی به UPC منجر به [...]
ادامه مطلب

ZIP
شبیه سازی جایگذاری و همپوشانی تصویر در تصویر در متلب
شبیه سازی جایگذاری و همپوشانی تصویر در تصویر در متلب

شبیه سازی جایگذاری و همپوشانی تصویر در تصویر در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب : در این پروژه با کمک روش overlaping  و روش همپوشانی میتوانید دو تصویر را در هم ادغام کرد   یکی از مهم ترین و حیاتی ترین حسگرهایی که خداوند در بدن ما انسان ها تعبیه کرده است چشم میباشد.ولی امروزه با توجه به پیشرفت های شایان توجه در علم پردازندهایی در روبات ها و سیستم های کنترلی درست [...]
ادامه مطلب
تاریخ : 28 / فوریه / 2020    بازدید : 1776    نویسنده : mrk kiani
ZIP
مخفی کردن داده در تصویر همراه فشرده سازی تصویر به روش qtd در متلب
مخفی کردن داده در تصویر همراه فشرده سازی تصویر به روش qtd در متلب

مخفی کردن داده در تصویر همراه فشرده سازی تصویر به روش qtd در متلب :پروژه متلب   نهان نگاری چیست ؟   پروژه متلب : شکل دیگری از نهان نگاری که به استگانوگرافی معروف است ریشه در تمدن یونان باسـتان دارد . اسـتگانو نام برده ای بود که باید پیغامی مبنی بر حمایت از قیام نایب السلطنه یونانی یکی از مستعمرات ایـران را حمـل می کرد . این پیغام پس از تراشیدن موهای برده [...]
ادامه مطلب

ZIP
شبیه سازی سیستم QR در متلب
شبیه سازی سیستم QR در متلب

شبیه سازی سیستم QR در متلب :پروژه متلب   QR Code چیست؟ چگونه یک کد QR را اسکن کنم؟ QR Code چیست؟ پروژه متلب QR Code یک عبارت رمزی ماتریسی شکل یا بارکد ۲D(دوبُعدی) است. این بارکُد دربردارنده‌ی چیدمانی از چهارگوش‌ها‌ی سیاه بر روی زمینه‌ی سفید است. داده‌ی نهفته در آن می‌تواند نوشته، نشانی وب، شماره تلفن، یا داده‌ی دیگری باشد. این بارکد را می‌توان با پوینده‌ها‌ی QR، تلفن های همراه دوربیندار و تلفن [...]
ادامه مطلب

ZIP
تشخیص و دسته بندی و محاسبه سایز شی در تصویر در متلب
تشخیص و دسته بندی و محاسبه سایز شی در تصویر در متلب

تشخیص و دسته بندی و محاسبه سایز شی در تصویر در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب تشخیص اشیا یک فناوری کامپیوتری است که در ارتباط با کامپیوتر ویژن و پردازش تصویر است که با شناسایی نمونه هایی از اشیاء معنایی یک کلاس خاص (مانند انسان ها، ساختمان ها و اتومبیل ها) در تصاویر و فیلم های دیجیتال مورد بررسی قرار می گیرد. در واقع در این فناوری ماشین تصویر را میبیند و [...]
ادامه مطلب

ZIP
تشخیص اعداد دست نویس با الگوریتم sdlm و یادگیری ماشین در متلب
تشخیص اعداد دست نویس با الگوریتم sdlm و یادگیری ماشین در متلب

تشخیص اعداد دست نویس با الگوریتم sdlm و یادگیری ماشین در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب : شناسایی دست نوشته ها یکی از فعال ترین حوزه های تحقیقاتی در زمینه بینایی ماشین و پردازش الگو می باشد. در این میان پردازش و شناسایی اعداد دست نوشته به دلیل ویژگی های خاص آن و همچنین کاربردهای بسیار زیاد مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. از جمله کاربردهای تشخیص دست نوشته ها می [...]
ادامه مطلب

ZIP
تشخیص کف دست با الگوریتم ورونی در متلب
تشخیص کف دست با الگوریتم ورونی در متلب

تشخیص کف دست با الگوریتم ورونی در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب  در این پروژه با کمک الگوریتم ورونی کف دست شناسایی و سپس سگمنت گذاری و جداسازی می گردد. پروژه متلب  : در علم ریاضیات دیاگرام ورونوی روشی برای تقسیم فضا به تعدادی ناحیه می‌باشد. در این دیاگرام به هر مجموعه‌ای از نقاط (که دامنه‌ها، سایت‌ها یا ژنراتورها نامیده می‌شوند) ناحیه‌ای اختصاص داده می‌شود. این نواحی سلول‌های ورونوی نامیده می‌شود. برای یک مجموعه از [...]
ادامه مطلب
تاریخ : 15 / فوریه / 2020    بازدید : 1615    نویسنده : mrk kiani
ZIP
تشخیص پلاک خودرو ایرانی با استفاده از روش مورفولوژِی (ریخت شناسی) در متلب
تشخیص پلاک خودرو ایرانی با استفاده از روش مورفولوژِی (ریخت شناسی) در متلب

تشخیص پلاک خودرو با استفاده از روش مورفولوژِی (ریخت شناسی) در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب تشخیص پلاک خودرو از جمله وظایف پراستفاده پردازش تصویر و یادگیری ماشین در دنیای واقعی است که به همین دلیل با چالش‌ها و موانع بسیاری همراه است، بهعلاوه این وظیفه، کاربردهای زیادی در مراکز و سازمان‌ها بخصوص سازمان‌های راهنمایی و رانندگی، پارکینگ‌ها و مراکز خرید دارد. هدف نهایی این پروژه ایجاد و آموزش مدل یادگیری عمیقی بود [...]
ادامه مطلب

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
ZIP
تشخیص انسان با دوربین مدار بسته در متلب
تشخیص انسان با دوربین مدار بسته در متلب

  تشخیص انسان با دوربین مدار بسته در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب : دوربین با قابلیت تشخیص انسان در این مقاله قصد داریم در خصوص دوربین با قابلیت تشخیص انسان صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در این خصوص ارائه دهیم . پروژه متلب دوربین با قابلیت تشخیص انسان در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم: دوربین های مدار بسته و دوربین های امنیتی به چه شکل فعالیت می کنند ؟ مزایای استفاده از دوربین [...]
ادامه مطلب
تاریخ : 11 / فوریه / 2020    بازدید : 1324    نویسنده : mrk kiani
ZIP
شبیه سازی الگوریتم بهینه سازی مگس میوه fly fruit در متلب
شبیه سازی الگوریتم بهینه سازی مگس میوه fly fruit در متلب

شبیه سازی الگوریتم بهینه سازی مگس میوه fly fruit در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب : با توجه به اهمیت یافتن و کاربری غیرقابل انکار الگوریتم های فراابتکاری در حل کارای مسائل بهینه سازی ترکیباتی و همچنین ارائه روزافزون الگوریتم های زیستی فراابتکاری، در این مقاله دو الگوریتم نوین زیستی مورد بررسی قرار می گیرد. این دو الگوریتم عبارتند از شالیزار (PFA) و بهینه سازی مگس میوه (FOA)، ابتدا پس از مروری [...]
ادامه مطلب

ZIP
رمزنگاری متن محرمانه با کمک رمزنگاری dna در متلب
رمزنگاری متن محرمانه با کمک رمزنگاری dna در متلب

رمزنگاری متن محرمانه با کمک رمزنگاری dna در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب رمزنگاری شاخه ای از علوم است که به منظور رمزگذاری پیام ها به رمزگذاری اطلاعات می پردازد. این نقش اساسی در زیرساختهای امنیت ارتباطات دارد. کار پیشگام توسط Ashish Gehani و همکاران و  امین و همکاران پس از اینکه Leonard Max Adleman توانایی محاسبات مولکولی را در سال ۱۹۹۴ نشان داده بود انجام شده است. این مسیری را [...]
ادامه مطلب
تاریخ : 08 / فوریه / 2020    بازدید : 1336    نویسنده : mrk kiani
ZIP
ترمیم تصاویر با کمک پردازش تصویر در متلب
ترمیم تصاویر با کمک پردازش تصویر در متلب

ترمیم تصاویر با کمک پردازش تصویر در متلب :پروژه متلب   پروژه متلب : ترمیم تصاویر به این گونه انجام می شود که با کمک پردازش تصویر پیکسل های تصویر  سگمنت گذاری شده و سپس لبه یابی صورت می گیرد و نهایتا تصویر مشخ



:: موضوعات مرتبط: پردازش تصویر (image-process) , ,
:: بازدید از این مطلب : 86

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: